26 august, 2009

Træning træning træning - og træning...

Ja, som overskriften siger, så er der fuld gang i træningen til årets tri-event. Det bliver til ca 3 timer om dagen fordelt på alle 3 discipliner. ... ... ... Nej vent... det var ikke mig.... ;) Jeg havde regnet lidt med at finde tid til lidt mere træning her mens jeg har barsel, men jeg blev klogere :) (Ja, det kan godt lade sig gøre...) Men det er da blevet til lidt - i sidste uge var jeg afsted med cykelklubben for første gang siden vi fik Astrid - og lad mig med det samme sige at det var en lang omgang stoltheds-slugning... "At have dårlige ben" fik lige pludselig en helt ny betydning. B-holdet, som jeg plejer at trække en stor del af turene, satte mig totalt, og kun ved et rent lykketræf fik jeg hevet et snit på 30 hjem. Fy føj, der var pludselig lang vej til den form jeg regner med at have om 2,5 uge... Nuvel, man skal ikke male fanden på væggen før bjørnen er skudt - agtigt... Så nu vil jeg klø på med krum hals. Har netop været ude at løbe 5 km på 26:38, og hvis jeg kan skære mindst 2 minutter af den tid i løbet af 2 uger - hvilket jeg er overbevist om er realistisk - så er jeg godt stillet til tr. Løb har trods alt altid været min akilleshæl. Så nu skal jeg bare holde fast og tage mig selv i nakken - og måske få Helle til at sparke mig afsted, så formen kan få et lille nøk opad inden tri d. 13. september. May the force be with me!! (yeah right...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar