27 april, 2011

Så trillede den sorte kampvogn igen!!

Jeps, i dag skete det så. Enkeltstarteren kom op fra kælderens dyb, og bag i lastbilen ind på arbejde, så jeg kunne cykle hjem i det skønne vejr.

Det var en lang dag på job, når jeg nu vidste hvad der ventede til fyraften. Men klokken 13.05 satte jeg mig endelig på Fort'en og trillede afsted mod vest.

Uheldigvis var jeg kommet afsted uden hverken computer eller Garmin-ur, så jeg har ikke nogen præcise data på turen, men jeg tilbagelagde de 22 km på ca40 minutter, så jeg er ganske godt tilfreds :)

Og i morgen kommer så de nye stumper til Fort'en - man glæder sig en lille smule :)

Jeg regner så med at jeg på fredag - når jeg har fri - skal ud og løbe en lille tur (6-7-8km) inden det går løs i Skjern på lørdag, og i næste uge, skal jeg også satse mest på løb, med et par ture op til lørdag, hvor det store stygge halvmarathon venter.............! Hvorfor pokker gør man det???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar