10 april, 2011

Sæsonen 2011 - mange planer!!

Jow jow, folkens. Jeg er her skam endnu. Jeg havde bare lige glemt alt om at jeg havde en blog... så begyndte min dejlige forlovede at blogge (Hverdagens Sysler, red.) og så tænkte jeg at jeg da også hellere måtte sparke lidt liv i denne her igen. Og der er jo sådan set rigeligt at skrive om; 2011 tegner nemlig til at blive et særdeles begivenhedsrigt år - både sportsligt og så sandelig også privat. Fordi, mine kære læsere, Helle og jeg skal nemlig giftes om ganske snart, 21. maj :) Og inden da, har jeg lige 2 løb, der skal gennemføres - først Skjern Å Running Challenge d. 30. april, og ugen efter det potentielt skæbnesvangre Lillebælt Halvmarathon (takket være min far....). Så jeg løbertræner hver 2. dag - eller... det burde jeg da i hvert fald ;) Men jeg har dog fået trænet en del løb her henover vinteren, så på trods af at jeg stadig ikke er kommet over 13 km, så er jeg nogenlunde fortrøstningsfuld. Jeg har tidligere erfaret at når det virkelig gælder, og rammerne og stemningen er rigtig, så kan jeg præstere mere, end jeg egentlig selv tror jeg kan - se evt. tidligere indlæg om Holstebro Tri. Udover disse to løb, regner jeg også med at få lidt mere gang i triathlon'en i år - jeg har et par stævner i kikkerten, som jeg håber at kunne deltage i: Hou Mini Tri, Randers Mini Tri og ikke mindst lokalbraget Videbæk Mini tri. Jeg ville gerne have deltaget i Holstebro Mini Tri også, men den må vige pladsen for vores bryllupsrejse :) Derudover vil jeg prøve om jeg kan få mig skramlet sammen til at køre et par cykelløb - der er flere inden for en overkommelig radius herhjemmefra. Så der skulle være så rigeligt at blogge om resten af sæsonen. Så kom endelig igen. (hvis altså det har fanget din interesse... ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar