02 august, 2009

Årets tri-event

Det har været et par stille år rent løbs-mæssigt for mig, men jeg satser lidt på at der kommer lidt mere gang i det hele i næste sæson, nu hvor jeg også endelig får trænet (lidt) mere end tidligere. Ligesom sidste år er der i denne sæson kun eet enkelt tri-stævne i sigte. Sidste år sluttede sæsonen på fornem vis med Skjern Triathlon, som viste sig at blive en succes udover alle forventninger - Trods stævnets beskedne størrelse, var det nok mit bedste triathlon, i hvert fald set i forhold til min præstation. Skjern Tri bliver desværre ikke afholdt i år, til gengæld har et par deltagere derfra valgt at prøve at starte et Triathlon i Videbæk som erstatning. Så d. 13. september går det løs i Videbæk Idræts- og Fritidscenter - 400m/18km/4,2km. Og med al den cykeltræning jeg har fået henover foråret og forsommeren, så burde jeg kunne få en god tid igen :) Men inden vi når så langt bliver der lige plads til et enkelt cykelløb - på torsdag, 59km til Vorgod - Barde Festuge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar