07 september, 2009

...den vej måtte det jo gå...

...når man ikke får sig slæbt afsted til træning... Jeg må hermed officielt nedjustere mine forventninger til Triathlon på søndag - den senere tid har jeg ikke rigtig haft tid til at få trænet - det har jeg i hvert fald bildt mig selv ind... Og her til aften kom så straffen - Helle fik mig med nogen møje og besvær sparket ud af døren på en lille løbetur. Sat op imod tidligere hvor jeg løb min sædvanlige 5-km på ca. 26 minutter, var det godt nok direkte deprimerende at erkende at jeg til aften kun til nød klarede at hive tiden ned på 22 minutter... vel at mærke på 3,8km................................ Så i skrivende stund er målet på søndag bare at gennemføre... jeg havde egentlig haft sat mig det mål at jeg skulle gennemføre på smame tid som sidste år i Skjern, men det glemmer jeg bare igen.... Nu sætter jeg blot min lid til at den mentale faktor på søndag spiller ind i en sådan grad at det kan måles med det rette udstyr ;)

1 kommentar:

  1. Hvis du ikke tror på at du kan så kan du ikke.. Tro på det :)

    SvarSlet