08 september, 2009

Det var lige ved at blive lidt for spændende...

...var lige et smut ude på cyklen her til aften, for at prøvekøre ruten. Da jeg så efter 3 km drejer ind på en sidevej, bliver jeg noget overrasket, og er faktisk heldig at der ikke kommer modkørende, for jeg glider over i modsatte rabat inden jeg får reddet kontrollen over cyklen. Vejvæsenet har lagt ny belægning i form af grus...(!!!!!) Løst grus, der så har ødelagt 12-13 km af søndagens rute. Det ender raskt væk i styrt og punkteringer i høje tal... Hvad dælen gør man??? Man vender rundt og drøner hjem og skriver til arrangøren i håb m at de kan nå at ændre ruten. Gudskelov har de selv opdaget det, og har allerede ændret ruten, så alt er i orden - eller er det?? Den nye rute indebærer 2 grumme stigninger - 1 kort hidsig stigning, og en længere, fladere en af slagsen. Men sat op mod risiko for stenslag og udsigten til at skulle have cykeltrailer med ekstra slanger, dæk og førstehjælpskasse med, så tror jeg trods alt at jeg foretrækker den nye rute. Den kender jeg også rigtig godt, hvilket bliver at kæmpe plus.

2 kommentarer:

  1. Hej Henrik,

    Spændende blog, håber du gennemfører som ønsket.
    Hvad er det for et arrangement?

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Dejligt med flere læsere :)

    Jamen det er Videbæk Triathlon - afløseren for Skjern Triathlon, der blev afholdt for sidste gang sidste år.

    Du kan evt læse mere på www.videbaek-lobet.dk

    SvarSlet