15 september, 2009

Sæsonen 2009

Ovenpå et veloverstået Videbæk Triathlon, kan jeg nu, hvor datteren endelig sover, sidde og se tilbage på en forholdsvis god cykelsæson '09. For det første fordi jeg endelig endelig endelig har fået trænet - faktisk næsten jævnligt, indtil Astrid kom og vendte op og ned på det hele, så cyklerne blev skubbet langt ned i tids-heirakiet. Jeg fik købt min landevejscykel, og den er blevet flittigt brugt, så Fort'en har fået lov til at holde lidt mere pause i år. Det har haltet lidt på triathlon-fronten, igen fordi det har været knapt med tiden jf. forberedelser til familieforøgelse osv. Men jeg har et stort ønske om at få kørt nogle flere tri-stævner til næste år - jeg har allerede et par stykker i kikkerten - nu må vi se. Et landevejsløb er det også blevet til - se tidligere indlæg i bloggen - så det er også lidt i det små, men forventningerne til cykelsæsonen 2010 lægger op til flere af slagsen, såfremt det passer med hjemmefronten, der jo absolut kommer i første række. Henover den kommende vinter, burde jeg også se om ejg kan få min tredje cykel gjort køreklar. Der er tale om en Trek 6000, der desværre fik lov til at forfalde en smule... Men såfremt jeg får den klargjort, så skal den helt sikker bruges henover vinteren, så jeg ikke starter fra bunden næste år.

2 kommentarer:

  1. Håber at du får klargjort Trek'en og kommer ud på de udfordrende spor rundt omkring. Ved videbæk har i jo Ejstrup Søerne, som vi fra Skjern ihvertfald ofte besøger.

    SvarSlet
  2. Ja, det har jeg også tænkt. Der er nogle fede stier derude.
    Men på det område savner jeg Sønderborg og Sønderskoven - der var nogle rigtig gode MTB-ruter.

    SvarSlet