26 april, 2010

let bitter sæson-udsigt...

...som overskriften sikger, så ser det lidt småskidt ud for sæsonen '10. I know, vi er kun i April, men hvis det fortsætter som det har gjort indtil nu, så bliver det ikke til meget træning i år - i hvert fald ikke så meget som jeg havde håbet på. Jeg har en smule svært ved at finde tiden - indtil videre har jeg løbet mere end jeg har cyklet - og de folk der kender mig og mit hidtidige forhold til løb, ved at det siger ikke så lidt endda ;-) Men hey, lad os se - jeg gør mig tanker om at cykle til/fra arbejde - ikke hver dag, for Guds skyld, men måske 1, 2, 3, gange om ugen (til dem, der ikke kender mig, skal det lige siges at jeg møder klokken 04.00). Men som sagtm det tænker jeg lidt over - så må vi se om det fortsat bliver ved tankerne eller om jeg også får det ført ud i livet ;-) Anyways, så har jeg lige her til aften haft det sorte lyn ude på en lille trilletur - i den forbindelse kan vi skifte "lyn"-delen ud med noget knap så hurtigt... hehe... men rundt kom jeg da - og det var sgu alligevel fedt at køre på den sorte igen :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar