17 april, 2010

Sæson-opstart... better late, than never... ;)

Ja, så oprendt dagen. There's no return, har man sagt "A", må man også sige "gurk" osv. I dag finder mødET sted - det møde som min far og jeg har snakket om i efterhånden ikke så få år... Mødet der vil få alle andre møder til at ligne pauser, mødet over alle møder. Og inden der nu går alt for meget Egon Olsen i den, må jeg hellere specificere at det Mødet på Munkebjerg, der her er tale om. Min far har haft den tvivlsomme ære/fornøjelse at køre op ad denne lille søde stigning flere gange, hvorimod undertegnede endnu har turen til gode. Men i dag sker der! OM ganske få øjeblikke, når Helle og hendes veninde er hjemvendt med bilen, smider jeg CAAD'en i bilen og kører mod Vejle. Vi starter på toppen (som regel et godt sted at starte...) af Munkebjerg, kører ned ad samme, ind til Vejle, op på Nordsiden af Vejle Fjord til Askebjerg, og så retur til Vejle, ud af strandvejen og så afgører vi løbet med en spurt(...) op ad Munkebjerg! Vejret ser heldigvis ud til at være forholdsvist nådigt, med en moderat vestenvind, skyer og tørt. Hvis ikke der bliver opdateret herinde om turen i løbet af aftenen, så må det forventes at jeg er omkommet undervejs på cyklen ;) Fortsættelse følger... (måske...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar