26 maj, 2011

Jeg lever endnu i bedste velgående!!!

Ja, mine kære læsere derude - hvis i er der... - jeg er ikke omkommet under Lillebælt Halvmarathon.
Jeg skrev jo godt nok at jeg ville opdatere samme aften eller dagen efter, men det kom jeg fra igen, og de efterfølgende to uger stod i klargøringens tegn.


I lørdags kunne jeg endelig sige ja foran - bogstaveligt talt - Gud og hver mand, til min elskede Helle. Og... ja, hun sagde heldigvis også ja til mig :)

Så vi er simpelthen blevet gift, og det har taget al min tid de sidste par uger, og derfor har jeg ikke haft tid til at få opdateret efter Halvmarathon.

Men fortvivl ej, kære læsere. Jeg skal snarligt komme med en detaljeret beskrivelse af løbet, der - kan jeg vist godt afsløre allerede nu - gik over al forventning!!! :)

Måske når jeg det i dag, ellers må i lige væbne jer med yderligere tålmodighed - for i aften flyver til Tyrkiet på kombineret bryllups-/familierejse i en uge.
Men der kommer løbeskoene også med, så træningen ikke går helt fløjten igen ;)

Så hvis der ikke er opdateret inden klokken 16, må i vente til næste weekend - men så bliver der i hvert fald også mere at fortælle :) - og så begynder min triathlon sæson også hastigt at nærme sig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar