02 maj, 2011

Så er maskineriet helt klar til sæsonen 2011!

Så blev min triathlon-kampvogn endelig klar med lidt nye stumper, og lidt opdateret look - for så kan jeg nemlig køre rigtig stærkt ;)

Det seneste er den nye saddel - Token Leather Comfort i hvid samt hvid styrtape.

Baggrunden er ganske vist ikke den mest inspirerende, men værkstedet skulle gerne blive frisket lidt op i løbet af sommeren :)











Cyklens data:

Fort TT Aero
Stel: Fort Aero TT (Alustel)
Forgaffel: Profile Design BDC
Bremser: Shimano Tiagra
Bremsegreb: Oval A700 alu
Fælge: Spinergy Rev-X og HED3
FD: Shimano 105, sort
RD: Shimano Ultegra
Skiftegreb: Shimano DA
Kranksæt: FSA 56t, sort Shimano 105 44t på sortlakerede shimano-arme.
Krankboks: DA
Pedaler: Shimano 105
Kæde: Shimano Ultegra
Kassette: Shimano (12/23)
Styr: Profile Design T2 Wing Base bar med Profile Design T2+ aerobar.
Frempind: Profile Design Hammer OS
Saddel: Selle Italia Flite TT
Saddelpind: BP Stealth Carbon Pro
Flaskeholder: Bontrager Speed Bottle, samt Profile Design aero drink rack (ikke på billederne), samt Xlab system (gl. alumodel) monteret bag sadlen med 2 Profile Design Stryke flaskeholdere.
 
Som tidligere skrevet vejer den i omegnen af en middelstor Volvo Stationcar fra midtfirserne, men så må jeg jo lægge min tillid til at motordelen har de ekstra hestekræfter til at kompensere for vægten ;)
 
...og må jeg i den forbindelse rette en tak til en arbejdskollega, der bestemt mente at den kun vejede 3 kilo!!
 
Lige et billede mere:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar