09 juni, 2011

Næste projekt!

Ja, nu fik jeg taget hul på bylden, så nu kommer blogindlæggene til at flyde i en lind strøm igen - agtigt...

Anyways, så har jeg haft tænkt det sidste stykke tid at når nu det føromtalte halvmarathon er overstået, vil jeg rette fokus mod triathlon igen. Jeg har, som tidligere skrevet, flere tri-stævner i kikkerten henover sommeren.

Og får at skubbe mig igang, fik jeg til fars dag startnummer til Herning Triathlon nu på mandag! :)

Og det viste sig desvære at deltagelsen blev lidt af en gyser.

Forklaring? Jo, vi var jo en uge i tyrkiet efter vores dejlige bryllup, og som en lille souvenir, tog jeg en motherfucker øreinfektion med hjem, der nær havde kostet mig både livet, førligheden, det ene øje og en lilletånegl.

Eller også gjorde det bare nuller-naller i en sådan grad at det lærer man aldrig at stave til...

Men mirakelmageren, også kendt som Ø. Relæghe, fik situationen under kontrol, så nu er der alligevel grønt lys for deltagelse i Herning Triathlon 2011!!  YAY :D

1 kommentar:

  1. Ja det var godt du overlevede så du kan deltage på mandag :o) Vi står alle 3 og hepper på dig :o)

    SvarSlet