14 august, 2011

Årets begivenhed - et nyt blogindlæg!!!!!!

Heysan my true followers!!! (Hvis der er nogen derude...;))

Siden sidste indlæg er der sket forskellige ting - bare ikke mht tri og træning, grundet masser af arbejde, sommerferie og meget andet :)

Men nu er sommeren forbi (som om den nogensinde var begyndt...), og nu skal der til at ske noget!!

Af samme grund har jeg netop i dag tilmeldt mig Videbæk Triathlon 2011, som jeg også deltog i for 2 år siden - som tidligere nævnt, har det haltet en lillebitte smule med træningen siden Lillebælt Halvmarathon, men jeg er fortrøstningsfuld alligevel - stupiditet?? Uden tvivl!! ;)

Men, som man siger - Heldet følger de tossede. Og med det i mente, burde jeg jo nærmest tage 1. pladsen når det går løs søndag d. 11/9.

Cyklen er i hvert fald klar. Der er netop kommet nye navnemærker på - de gamle passede jo ikke længere efter brylluppet :)



1 kommentar:

  1. Du har jo før vist at du kan opnå gode resultater på trods af manglende træning så er sikker på at det går godt. Og de trofaste heppekor stiller selvfølgelig op endnu en gang :o)

    SvarSlet